Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

OSCAR

O S C A R !

Αυτός είναι ο OSCAR......
Ενα "πλάσμα" που ζήσαμε σχεδόν 15 χρόνια μαζί.....
Ενα πλάσμα που λατρεύω.....Και λέω λατρεύω γιατί ενώ έφυγε απ΄την ζωή εδώ και 7 χρόνια για μένα υπάρχει.....και θα υπάρχει.....Είναι ο μικρός μου ήρωας......Είναι αυτός που όταν ήμουνα χάλια γενικά με καταλάβαινε όσο κανένας άλλος......Είναι αυτός που όταν είχα τα νεύρα μου πλήρωνε την νύφη και μάλιστα πολλές φορές χωρίς να φταίει!
Ηταν η παρείτσα μου......η ψυχούλα μου που και μόνο που τον κοίταζα ήξερε τι έπρεπε να κάνει......Πολλές φορές δεν έβγαινα έξω γιατί με κοίταζε με τα μάτια του σαν να μου έλεγε: πάλι θα φύγεις?......
Απόφευγα να φεύγω γιατί οι ώρες που έμενε μόνος του (λόγω της δουλειάς μου- γι΄αυτό τον λέω ή τον θεωρώ μικρό ήρωα- ήταν πολλές)
Σ΄αγαπώ OSCAR......Συγχώρεσέ με γι΄αυτό που έκανα.....

2 σχόλια:

  1. Δεν παίζεσαι εσύ παιδί μου δεν παίζεσαι σου λέω.
    Εσυ γεννήθηκες μέσα απο χρώματα και όπου περνάς ζωραφιά η πατημασιά σου γίνεται.
    Λυγερή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λυγερή μου!...
    Σ΄ευχαριστώ για την πρωτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που ήρθατε και αφήσατε το σχόλιό σας!
Σχόλια ΑΝΩΝΥΜΑ ή ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ θα διαγράφονται.