Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Αξίζει να το διαβάσεις!

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ (κάντε "κλικ" στο κείμενο)
Είναι μια ιστορία που με αντιπροσωπεύει απόλυτα σε σχέση με τον OSCAR....
Το έχω διαβάσει πάρα πολλές φορες και πάντα τα μάτια μου γεμίζουν δάκρυα......
Δεν έχω πάρει άλλο σκύλο.....Δεν πρέπει να πάρω άλλον σκύλο.....Είναι υπέροχα πλάσματα!....
Σ΄αγαπώ OSCAR! Δεν θα σε ξεχάσω ΠΟΤΕ.....
Αλλωστε δεν υπάρχει μέρα που να μην περάσεις από την σκέψη μου....
Δεν έχει περάσει μέρα που να μην έχω ακούσει τα βηματάκια σου......Δεν έχει περάσει μέρα που να μην έχω ακούσει το μονολεκτικό σου ΓΑΒ προκειμένου να μου αποσπάσεις την προσοχή μου!
Είσαι "ο μικρός μου ήρωας"

2 σχόλια:

  1. Τι συγκινητική ιστορία. ανθρώπινη με ήρωα έναν "σκύλο" Η αγάπη για την αγάπη μιάς ζωντανής ψυχής.Αυτά είναι υπερβάσεις που δεν μπορούν όλοι να τις κάνουν,και μάλιστα δεν μπορούν να τις καταλάβουν.
    Είσαι από τους μοναδικούς ανθρώπους EVA μου.
    Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν δεν ειχες την σημείωση απο κατω οτι πρόκειται για "κείμενο της ΜΙΑΣ ΚΟΛΛΙΑ" θα νόμιζα οτι το ειχες γράψει εσυ... Ειναι σαν ν ακούω εσένα πριν 7 χρονια περιπου οταν "εχασες" τον Oscar...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ που ήρθατε και αφήσατε το σχόλιό σας!
Σχόλια ΑΝΩΝΥΜΑ ή ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ θα διαγράφονται.